خودروهاخارجی

فولکس واگن پاسات 🚗بررسی تا ارزش خرید

امروز همراه شما هستیم با بررسی فولکس واگن پاسات مدل 2018.این خودرو در دسته سدان های سایز متوسط قرار میگرد و رقبای جدی ان را می توان ازرا،تویوتا کمری و اپتیما دانست.این خودرو در داخل کشورمان زیاد شناخته شده نیست دلیلش هم شاید سادگی طراحی آن باشد.

پاسات

در بحث ظاهر چیزی که بعد از سادگی طراحی بیشتر از همه به چشم میخورد خطوط موازی در جلو و طرفین هستند.این خودرو با رینگ های 18 اینچی روانه بازار میگردد.در عقب هم شاهد ادامه این سادگی هستیم و به جز سپر همه ی قسمت ها صافند و فقط مقدار کمی سپر برامدگی دارد.دلیل سادگی در طراحی این خودرو این است که علی رغم قیمت ها در کشورمان این خودرو در بسیاری از کشور ها به عنوان تاکسی استفاده میگردد.یکی از نکاتی که در این خودرو واقعا جالب بود این بوذ که با فشردن لوگو فولکس واگن در پشت ان درب صندوق عثب به صورت اتوماتیک باز و هنگام دنده عقب این لوگو به دوربین دنده عقب تبدیل میشود که حرکت بسیار جالب و خفنی است.

به بررسی طراحی داخل فولکس پاسات برویم.اولین چیزی که به چشم میخورد درب های بسیار چشم نواز و در عین حال ساده اند.صندلی های ردیف جلو برقی اند.صندلی سمت راننده داری ماساژور است اما شاگرد خیر.صندلی ها جنس بسیار خوبی دارند و فضای کافی را برای نشستن به ارمغان می اورند.صندلی های جلو دارای گرمکن و سرد کن هستند که پس از لمس دکمه در صفحه نمایش قابل تنظیمند.خطوط موازی بیرون به داخل خودرو هم سرایت کرده اند اما با طظرح چوب.صفحه کیلومتر این خودرو دیجیتالی است و کیفیت نمایش بسیار خوبی دارند.جنس داشبور نیز پلاستیک است اما نرم.کیلس استارتر این خودرو بر خلاف خیلی از خودرو ها در کنار دنده است که عادت کردن به آن مقداری سخت و زمانبر است.

کابین پاست

فضای کابین عقب راضی کننده است و فاصله پاها تا صندلی راضی کننده است.کنسول وسط در کابین عقب نیز تعبیه شده است که جز کاپ هولدر چیزی ندارد.گرمکن برای صندلی های عقب وجود دارد اما سرد کن ندارند.

فضای صندوق عقب در مقایسه با سایز آن فضای تقریبا خوبی است که به صورت اتووماتیک با فشردن لوگو روی صندوق باز و از داخل صندوق بسته میشود.

به رانندگی بپردازیم.دریک کلام همه چیز زیر دست شماست.اینه ها دید خوبی دارند و به لطف لچکی های تعبیه شده نقطه کوری باقی نم ماند.پاسات از سیستم تعلیق خوبی بهره میبرد و به لطف آن سواری نرمی دارد.

موتور این خودرو 1700 سی سی 4 سیلندر 16 سوپاپ و توربو شارژ است که توانی برابر 180 اسب و 250 نیوتون متر گشتاور تولید می کند.مصرف سوخت این خودرو در تست کارشناسان ما 12.5 تقریبا اعلام شد که لازم به ذکر است بدنه این خودرو وزنی برابر 1450 کیلوگرم دارد.شتاب صفر تا صد این فولکس واگن پاسات که توسط کمپانی اعلام شده 7.9 ثانیه است اما توسط کارشناسان ما در حالت اسپورت 8.6 ثانیه است که در مقایسه با ازرا خیلی خیلی بهتر است.

موتور پاسات

در تست هندلینگ  پاسات در پیچ های تند به راحتی می پیچد که واقعا با ازرا قابل مقایسه نیست و خیلی بهتر است.در پیچ های تند صدای لاستیک ها به گوش میرسد.

سرویس های دوره ای فولکس واگن پاسات به ازای هر 7000 کیلومتر تقریبا 2.5 میلیون تا 3 میلیون تومان است.البته با روغن های متفرقه با دو میلیون تومان هم میتوان سرویس های دوره ای این خودرو را انجام داد.

در مجموع برای ان خودرو میتوانیم از ظاهر ساده،موتور قابل قبول،پگیربکس 7 دنده دو کلاچه،سوار تقریبا نرم،هندلینگ فوق العاده عالی،طراحی داخل شیک و بروز،سیستم صوتی قابل قبول،مصرف سوخت قابل قبول و فضای سرنشینان تقریبا عالی.در مقایسه با رقیب خود یعنی ازرا در بحث شتاب گیری بسیار بهتر عمل میکند.اما سواری کمی خشک تری دارد همچنین هندلینگ خیلی بهتر.

تبلیغات

ادمین سایت

سلام دوست خوبم.بنده ادمین سایتم و اسمم حسینه.فعالیتم رو سال 1400 شروع کردم و سعی دارم بهترین اطلاعات رو با شما در اشتراک بزارم.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا